Härnösands LäroverksGymnasiums Kamratförening

Rulla ned till innehållet. Bli medlem i Härnösands LäroverksGymnasiums Kamratförening, så får du tillfälle att årligen delta i vår jubileumsfest antingen du jubilerar själv eller ej! Du får också vår tidskrift Jubil-Extra, som ges ut en gång per år under våren. Läs vidare under rubrikerna i menyn! Vill man själv söka i arkivförteckningar, sker det enklast via www.nad.riksarkivet.se. På landsarkivet i Härnösand finns i Högre Allmänna Läroverkets arkiv bl a följande. H I Föreningen Aurora .

OVERVIEW

The web page kamratforeningen.se presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have crawled fourteen pages inside the web page kamratforeningen.se and found zero websites associating themselves with kamratforeningen.se.

KAMRATFORENINGEN.SE TRAFFIC

The web page kamratforeningen.se is seeing diverging amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for kamratforeningen.se

Traffic ranking (by month) for kamratforeningen.se

Traffic ranking by day of the week for kamratforeningen.se

LINKS TO KAMRATFORENINGEN.SE

WHAT DOES KAMRATFORENINGEN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kamratforeningen.se Mobile Screenshot of kamratforeningen.se Tablet Screenshot of kamratforeningen.se

KAMRATFORENINGEN.SE SERVER

Our crawlers caught that a lone page on kamratforeningen.se took six thousand milliseconds to download. Our crawlers could not detect a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
6 sec
46.30.215.56

We caught that kamratforeningen.se is employing the Apache operating system.

Härnösands LäroverksGymnasiums Kamratförening

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Bli medlem i Härnösands LäroverksGymnasiums Kamratförening, så får du tillfälle att årligen delta i vår jubileumsfest antingen du jubilerar själv eller ej! Du får också vår tidskrift Jubil-Extra, som ges ut en gång per år under våren." I saw that the web page also said " Läs vidare under rubrikerna i menyn! Vill man själv söka i arkivförteckningar, sker det enklast via www." They also said " På landsarkivet i Härnösand finns i Högre Allmänna Läroverkets arkiv bl a följande. H I Föreningen Aurora ."

SEE SUBSEQUENT WEB PAGES

Kamratföreningen F 21

Aha, din browser kan inte tyda ramar! .

Kamratklubben NCC HBG

Inläggen här har lyst med sin frånvaro och intresset har nog eventuellt svalnat lite. Därför har Styrelsen kommit fram till att lansera en ny grupp på Facebook där samtliga kan, på ett lite enklare sätt, dela med sig av evenemang, aktiviteter, bilder, info mm. Gruppen heter som bloggen; Kamratklubben NCC HBG. Grattis Spanien och Håkan Landgren, båda värdiga vinnare! Fredag 21 januari 2011. Aktiviteter för Kamratklubben Våren 2011.

Kamratkompaniet

Kamratkompaniet bjuder in till dialog. Efter att Kamratkompaniets medlemmar gick ut med beskedet att man ej ämnade ta del av Super Duper Hockey Night har flera frågor dykt upp. Kamratkompaniet närvarar inte på lördag. Invig nya Supporterbaren med Kamratkompaniet! .

kamratmatilda -

Utan semla men det får väl gå ändå. Sjukt längesen jag skrev nu. Det känns skumt att skriva när man inte vet om nån läser. Och så orkar man inte. Det finns verkligen ingen hejd på saker som jag inte orkar, ha ha. I och för sig orkar jag ju mer än förut. Jag har lärt mig äta fil så jag slipper koka gröt. Visst, ofta blir det färdigmat till middag, och när jag lagar mat kanske det blir nåt i stil med makaroner och falafel, men ändå.

Kamratoff hem

Nu kan du göra betalning direkt till föreningens Plusgirokonto med Swish. Du vet väl om att du kan läsa TIFF på nätet.